Η Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου καλεί όσους/όσες ενδιαφέρονται να συμμετέχουν με:
Α. Ερευνητικές εισηγήσεις
Α1. Ερευνητικές Εργασίες (ολοκληρωμένες πρωτότυπες ερευνητικές εργασίες και μελέτες).
Α2. Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις (εργασίες που παρουσιάζουν επιστημονικά τεκμηριωμένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που έχουν εφαρμοστεί σε πραγματικές συνθήκες και αποτιμηθεί ως προς την εκπαιδευτική τους αξία).
Β. Εκπαιδευτικές εργασίες
Β1. Υλοποίηση διδακτικών σεναρίων (εργασίες που παρουσιάζουν τη σχεδίαση και υλοποίηση διδακτικών σεναρίων)
Β2. Σχεδίαση διδακτικών σεναρίων (εργασίες που παρουσιάζουν τη σχεδίαση διδακτικών σεναρίων που περιέχουν στοιχεία καινοτομίας ή πρωτοτυπίας)
Γ. Επιμορφωτικές δράσεις
Γ1. Συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας (Panels): Προτείνεται η οργάνωση ανοιχτών συζητήσεων γύρω από ένα ειδικό θέμα, το οποίο ενδιαφέρει ευρύτερα την επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα, είναι επίκαιρο, καινοτομικό ή προκαλεί διαφορετικές και αντικρουόμενες απόψεις. Για να δοθεί στη συνεδρία έμφαση στη συμμετοχή των συνέδρων, κάθε στρογγυλή τράπεζα προτείνεται να περιλαμβάνει το πολύ πέντε (5) εισηγητές. Η πρόταση θα περιλαμβάνει το θέμα και την τεκμηρίωσή του, εισηγητές και σύντομη περιγραφή των παρεμβάσεών τους.
Γ2. Επιμορφωτικά Εργαστήρια – Συμπόσια (Workshops): Επιμόρφωση σε ειδικά θέματα παιδαγωγικής και εκπαιδευτικού σχεδιασμού συναφή με την τεχνητή νοημοσύνη, τα οποία ενδιαφέρουν εκπαιδευτικούς και ερευνητές. Η πρόταση θα πρέπει να περιλαμβάνει το σκοπό, το ψηφιακό περιβάλλον/προϊόν και την εκπαιδευτική του αξία, το κοινό στο οποίο απευθύνεται και κάθε στοιχείο σχετικό με την οργάνωσή του.
Γ1. Συνεδρίες στρογγυλής τράπεζας (Panels): Προτείνεται η οργάνωση ανοιχτών συζητήσεων γύρω από ένα ειδικό θέμα, το οποίο ενδιαφέρει ευρύτερα την επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα, είναι επίκαιρο, καινοτομικό ή προκαλεί διαφορετικές και αντικρουόμενες απόψεις. Για να δοθεί στη συνεδρία έμφαση στη συμμετοχή των συνέδρων, κάθε στρογγυλή τράπεζα προτείνεται να περιλαμβάνει το πολύ πέντε (5) εισηγητές. Η πρόταση θα περιλαμβάνει το θέμα και την τεκμηρίωσή του, εισηγητές και σύντομη περιγραφή των παρεμβάσεών τους.
Γ2. Επιμορφωτικά Εργαστήρια – Συμπόσια (Workshops): Επιμόρφωση σε ειδικά θέματα παιδαγωγικής και εκπαιδευτικού σχεδιασμού συναφή με την τεχνητή νοημοσύνη, τα οποία ενδιαφέρουν εκπαιδευτικούς και ερευνητές. Η πρόταση θα πρέπει να περιλαμβάνει το σκοπό, το ψηφιακό περιβάλλον/προϊόν και την εκπαιδευτική του αξία, το κοινό στο οποίο απευθύνεται και κάθε στοιχείο σχετικό με την οργάνωσή του.
Για την υποβολή προτάσεων συνεδριών στρογγυλής τράπεζας ή επιμορφωτικών εργαστηρίων παρακαλούμε να στείλετε μήνυμα στο email του Συνεδρίου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) με το περιεχόμενό τους σύμφωνα με όσα αναφέρονται παραπάνω.
Για την υποβολή της εργασίας θα πρέπει να γίνει εγγραφή στην φόρμα εγγραφής, (Εγγραφή) όπου θα καταχωρηθούν τα στοιχεία του εισηγητή καθώς και ένα σύντομο βιογραφικό.
Στην περίπτωση ομάδας συγγραφέων η υποβολή της περίληψης και της εργασίας θα γίνει από τον εισηγητή που θα παρουσιάσει την εργασία.
Οδηγίες συγγραφής και μορφοποίησης εργασιών / περίληψης
Για τους σύνεδρους - ακροατές που θα παρακολουθήσουν το Συνέδριο εξ αποστάσεως και επιθυμούν Βεβαίωση Παρακολούθησης θα πρέπει να εγγραφούν στη φόρμα εγγραφής, (Εγγραφή), να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους και να δηλώσουν ότι θα παρακολουθήσουν το Συνέδριο εξ αποστάσεως.