Να αναδειχτούν οι θετικές προοπτικές αλλά και οι κίνδυνοι από την εφαρμογή και αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση και γενικότερα στη ζωή των ανθρώπων.

Να διερευνηθεί η σύγχρονη θέση/άποψη ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση (Artificial Intelligence in Education – AIED) είναι εκείνος ο επιστημονικός τομέας που εστιάζει σε «ευφυή» συστήματα διδασκαλίας και μάθησης.

Να παρουσιαστούν οι τρόποι μέσω των οποίων η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση μπορεί να οδηγήσει στη βελτίωση τόσο της διαδικασίας διδασκαλίας - μάθησης, όσο και της υποστήριξης, εξέλιξης και υποδομής του έργου και του οράματος των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.