DESIGNED BY MIXWEBTEMPLATES

Αδυναμία σύνδεσης στο ΠΣΔ

Εξετάζουμε στον Router την κατάσταση των ενδείξεων DSL και Internet. Σε περίπτωση που τουλάχιστον μια από τις 2 ενδείξεις είναι σβηστή πραγματοποιούμε επανεκκίνηση του Router και αν δεν ανάβει η ένδειξη DSL

sxedio kalodiosi

Internet - Αναμμένο

Αν στον Router ανάβει το λαμπάκι σύνδεσης Internet τότε το πρόβλημα οφείλεται συνήθως στον  Η/Υ που συνδεόμαστε ή στη καλωδίωση μεταξύ Η/Υ και Router.

  1. Προβλημα στον Η/Υ (1). Συνδέουμε άλλον Η/Υ στην πρίζα και ο 2ος Η/Υ συνδέεται στο ΠΣΔ
  2. Πρόβλημα στην πρίζα ή στο καλώδιο σύνδεσης με το Patch Panel ή στο Hub ή στον Router(2,3,4). Δεν είναι εύκολος ο προσδιορισμός του προβλήματος.
  3. Η θύρα του Router έχει πρόβλημα. Σύνδεω ένα Η/Υ απευθείας στη θύρα και ελέγχω αν συνδέεται στο ΠΣΔ.
  4. Η θύρα σύνδεσης Hub - Router έχει πρόβλημα ή το καλώδιο είναι προβληματικό (σπάνια). Σε αυτή την περίπτωση κανένας Η/Υ που συνδέεται στο Hub δεν θα συνδέεται στο ΠΣΔ. Αλλάζω θύρα σύνδεσης στο Hub
  5. Η θύρα σύνδεσης Hub - Patch panel έχει πρόβλημα ή το καλώδιο είναι προβληματικό (σπάνια). Αλλάζω θύρα σύνδεσης στο Hub

Internet - Σβηστό, DSL - Αναμμένο

Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται:

Σε παροδικό πρόβλημα του ΠΣΔ

Σε απώλεια των στοιχείων σύνδεσης (χρήστης, κωδικός) στον Router

Internet - Σβηστό, DSL - Σβηστό

Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται:

  1. Στον Router. Απαιτείται αντικατάσταση η οποία είναι δωρεάν και γίνεται μέσω του ΠΣΔ.
  2. Στο splitter(5). Παρακάμπτουμε τον splitter συνδέοντας τη γραμμή απευθείας στον Router και πραγματοποιούμε επανεκκίνηση
  3. Στη γραμμή του ΟΤΕ.
  4. Στο καλώδιο της γραμμής από το Εργαστήριο στον ΟΤΕ.

Σε κάθε περίπτωση δηλώνουμε τη βλάβη στο ΠΣΔ (εκτός της περίπτωσης 2)